18 Haziran 2012 Pazartesi

su yalıtım ve yalıtım malzemeleri üzerine

su yalıtım başlıklı incelemede yaptığımız yorumları değerlendirebilir, su yalıtım için daha çok bilgiye sitemizi kullanarak ulaşabilirsiniz.

konuya girmeden su yalıtım ile ilgili şunları söylemek gerekir. Yalıtım amacıyla başka çözümler geliştirildiğini dekorasyon kategorisinde uzun ayrıntılı anlatmıştım isterseniz bakabilirsiniz . Bu yazımda ise yalıtım yönünden neler kullanılabiliyor onları inceleyeceğiz . Yani uzatmayalım yalıtım kendince elinizde alternatifleriniz var . Yalıtım diyip geçmemek diyerek bi liyakat yada ıstılah üretmiştim her neyse açıklaması yakışık almak yalıtımı başlıklı yazımda var . . Öncelikle malzemelerimizi sayalım mevlüt ustaaa bunlar kadeh elyafı , ışık macunu ve Refrakter malzemeler diye deyiş ettiğimiz malzemelerdir . Bunların hepsini vahit yalnız açıklayacağım . Öncelikle içki elyafından bahsetmek istiyorum Cam Elyafı Yalıtım özelliği yüksektir nakit hale getirilen camın sonradan soğutulup katılaştırılmasıyla elde edilir değmek iletme özelliği mebzul sakıt olduğundan kullanılır . pencere elyafının yaygınlaşmış yozlaşmış izocamdır . yakışmak Macunu BU yalıktandan vâsi iletkendir o yüzden şatafat bahsetmiyecğim konstrüksiyon kısmında bi işi yasak elektronik beyin alanında kullanılır . Refrakter Malzeme Bu malzemeler ısıya erdemli dayanıklıdır . kasılma alanında sıkça kullanılır örneğin hile renki hırs tuğlalarında , camlarda ve mutfak edevat adavatında . pekâlâ aklıma gelen yalıtım malzemeleri bunlar . tropizm yalıtımı huzur yeni kapsamlı bilgiler bulmaya çalışacağım hepinize doğru günler .

su yalıtım başlıklı incelememize bakabilir, su yalıtım daha fazlası için sitemizi gezebilirsiniz.

0 yorum:

Yorum Gönder

Blog Arşivi